Budeš iba moja - Martina Kováčiková

23.02.2021


Autor: Martina Kováčiková

Názov: Budeš iba moja

Vydavateľstvo: Marenčin PT

Rok vydania: 2020

Počet strán: 128

Hodnotenie: 5/5


Budeš iba moja je debut od slovenskej autorky. Je to krátky príbeh so silnou témou a hlavne aktuálnou. Nedá sa od nej odtrhnúť, lebo chcete vedieť koniec či bude šťastný alebo nie. Rýchlo sa číta, má stručné opisy a dialógy. Páčili sa mi pasáže kde sa hlavná hrdinka Natália vracal v spomienkach, kde sme sa dozvedeli ako to všetko začalo a čím si musela prejsť. Natália mi bola sympatická a bolo mi jej aj ľúto čím si musí prejsť, aj keď trošku to bol paradox pretože iným ženám pomáhala a sama v súkromí mala ten istý problém. Jej snúbenec Kristián mi strašne šiel na nervy, či už správaním alebo svojim charakterom, že musí každého ovládať podľa seba. Od takého človeka treba utekať čo najďalej aj keď sa môže pár rokov pretvarovať a až neskôr žena zistí s kým to vlastne je a či to stojí za to si pokaziť celý svoj život, kvôli niekomu čo ju vôbec nemiluje. Som aj rada, že táto kniha nemá viac strán lebo by som sa len trápila v čítaní. Úplne mi to stačilo a ďakujem autorke za silný zážitok. Túto knihu som čítala so zatajeným dychom a bola som aj nervózna dosť z toho, že ako to skončí. Či sa z toho dostane všetkého alebo naďalej bude trpieť, či ju vážne nezabije alebo jej dá pokoj, aj keď bol ňou posadnutý a ako on jej hovoril, že do nej veľa investoval peňazí a aj času. Zaujímalo by ma ako skončil on, či si našiel nejakú ďalšiu a či si uvedomoval čo robí, ale tento príbeh bol o žene a nie o ňom. Silná žena je tá, ktorá odíde od takého muža aj napriek tomu, že si ju udobruje a má sa ako v bavlnke, a ešte horšie je keď majú spolu deti, je lepšie odísť alebo zostať. 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky