Cena za bozk - Linda Kage

12.03.2022


Autor: Linda Kage

Názov: Cena za bozk

Vydavateľstvo: Pandora

Názov série: Zakázaní muži

Časť zo série: 1.

Rok vydania: 2022

Počet strán: 288

Hodnotenie: 5/5


Cena za bozk je prvý diel zo série pod názvom Zakázaní muži, a plánuje sa vydanie aj ďalšej časti, ktorá má názov Profesorke, z lásky, obálka sa zatiaľ pripravuje. Obálka prvej časti je nádherná. Určite kniha zaujme výzorom a aj príbehom. Aj keď ťažšie sa mi do nej začítavalo, ale nebolo to spôsobené knihou ani príbehom a ani štýlom. Len mojim vnútorným rozpoložením. Ale bolo to milé čítanie a to doťahovanie medzi postavami sa mi strašne páčilo. Autorkin štýl písania mi sadol. Postavy boli super a aj napriek tomu, že sa zdalo ako veľmi sú rozdielni aj napriek tomu mali spoločný osud aj keď iným spôsobom. Aj keď som čakala, že sa objaví jedna postava, tak som bola prekvapená keď sa objavila a chcela som vedieť koniec čím skôr a prekvapení tam bolo dosť veľa. Romantiky tam bolo až až, ale milé to bolo a aj vtipné, tajuplné. Bojovať za lásku sa vždy oplatí aj napriek nezhodám a zlu vo svete. Nesprávne rozhodnutie v minulosti ako silno dokáže ovplyvniť našu budúcnosť. Bola som milo prekvapená dejom, aj keď som niečo čakala a dúfala, že sa to stane tak ako chcem a bola som rada, že sa tak stalo a niektoré udalosti som nečakala. Veľmi som všetko prežívala s hlavnou hrdinkou. Ešte jeden vzťah bol krásny a to súrodenecký medzi hlavným hrdinom a jeho sestrou. Odporúčam túto knihu všetkými desiatimi, hlavne milovníkom kníh z vysokoškolského života.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky