Kým si pri mne - Lina Elys

11.04.2022


Autor: Lina Elys

Názov: Kým si pri mne

Rok vydania: 2022

Počet strán: 272

Hodnotenie: 5/5


Kým si pri mne je druhá kniha od slovenskej autorky Lina Elys. Je to jej tohtoročná novinka s krásnou obálkou ladenou doružova. Téma príbehu je aktuálna a náročná pre slabé povahy. Je to smutné, ale rieši sa tam láska z detstva. Páčilo sa mi, že autorka písala kapitoly raz z pohľadu jednej hlavnej postavy a potom druhej a plynule pokračuje. Nachádzajú sa tam kapitoly, ktoré opisujú minulosť a pekne to dotvára tú správnu atmosféru a nielen, že niekto niečo o tom povedal, ale presne vieme ako sa vtedy cítili a čo prežívali. Postavy sa mi veľmi páčili až na jednu, ktorá mi vôbec nebola sympatická a neprezradím vám ktorá. Nepáčila sa mi od začiatku do konca. Poslednú tretinu som vôbec nechcela čítať a vedieť koniec, pretože som čakala iný koniec a nechcela som vedieť ako to skončí, lebo to mohlo skončiť všelijak. Potom som sa donútila a dočítala to so slzami na krajíčku a s úsmevom na perách. Napriek ťažkej a smutnej životnej situácii, príbeh ma chytil za srdce a bola som rada, že som si túto knihu prečítala. Riešili sa tu aj iné rôzne témy, ktoré celý príbeh okorenia a vôbec nie je nudný. Určite odporúčam túto knihu tým, ktorý majú radi ťažšie témy, romantiku, riešenie rôznych vzťahov.



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky