Manžela som milovala I. diel - Wanda Vágnerová

29.01.2022


Autor: Wanda Vágnerová

Názov: Manžela som milovala

Vydavateľstvo: Moderné romány

Diel: 1.

Rok vydania: 2021

Počet strán: 286

Hodnotenie: 4/5


Manžela som milovala je prvý diel zo série a aj debut od slovenskej autorky, ktorá vyšla v úžasnom vydavateľstve. Túto knihu som čítala v rámci spolupráce, pretože ich knihy mám veľmi rada. Prebal knihy sa mi veľmi páči taký jednoduchý a krásny. Zaujal ma názov knihy, ani tu som nečítala anotáciu. Bola som zvedavá na knihu a tešila som sa na ňu keď som si na ňu našla čas. Potom to prišlo, ani nie sklamanie to vôbec, len veľmi mi hlavné postavy liezli na nervy a aj som si povedala, že ju odložím a nedočítam, len mi nedala pokoj a stále som ju mala v hlave a rozmýšľala nad tým, že čo bude ďalej a ako inak to zistím len pri čítaní. Tak som sa prinútila a čítala ďalej. Hlavná hrdinka mi už neskôr až tak na nervy neliezla nakoniec nebola taká hlúpa ako na začiatku za čo som veľmi rada a aj som si ju obľúbila. Ale toho jej frajera som stále viac a viac nenávidela a nebojte sa bezdôvodne to nebolo. Ešte aj vtedy keď som knihu nečítala alebo aj po prečítaní mala som v sebe hnev. Ako môže toto robiť muž a byť takýto ach jaj. Viem, že takýto muži existujú a som rada, že som takého nepoznala a ani nepoznám. Bolo mi hlavnej hrdinky ľúto, že toto všetko si musí prežiť. Nie je celá kniha len o tom zlom, ale sú tam aj pekné momenty a bez neho mi jej život prišiel krajší. Ešte sa vrátim ku knihe. Téma je veľmi dôležitá hlavne v tejto dobe, v ktorej podobný príbeh môže prežívať kopec žien a ani si to neuvedomujú. Skoro som zabudla napísať, že sú tu ešte dve dôležité postavy, na ktorých osud som veľmi zvedavá. Podľa mňa aj keby sa zmenil tej jej manžel, ktorého miluje, tak či tak ho nebudem mať rada. Takým chlapom sa treba vyhýbať obrovským oblúkom a nepodľahnúť im aj keby neviem čo by mi sľubovali. Dúfala som, že sa odsťahuje hoc aj do inej krajiny a začali by od začiatku, ale nič mi z toho nevyšlo. A ako inak v tom najlepšom sa prvá časť skončila. Povedala som si, že čo teraz. Ani neviem či bude druhý diel, dúfam že áno, aj keď neviem koľko častí by mala mať táto séria. Hmmm


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky