Mexická gotika - Silvia Moreno-Garcia

20.01.2022


Autor: Silvia Moreno-Garcia

Názov: Mexická gotika

Vydavateľstvo: Grada

Rok vydania: 2021

Počet strán: 320

Hodnotenie: 5/5


Mexickú gotiku som čítala ako eknihu v rámci spolupráce s vydavateľstvom. Ako inak zase som si neprečítala anotáciu, ale kniha ma oslovila obálkou a názvom. Nemala som žiadne očakávania, proste som si chcela užiť čítanie bez žiadnych informácií a ako inak trošku som na to doplatila, keď hneď na začiatku som sa dostala k časti o duchoch a vtedy som si pomyslela, že to nebude nič pre mňa a pravdu povediac som sa bála čítať ďalej a ani sa mi nechcelo pokračovať v čítaní o duchoch asi týždeň som ju nechala na stole a prečítala si inú knihu. Potom som si povedala, že sa musím prekonať a čeliť svojmu strachu. Urobila som dobre pretože som nakoniec zistila, že je to o niečom inom a aj keď som sa bála a moja zvedavosť bola aj tak silnejšia za čo som rada, pretože poslednú tretinu knihy som čítala s otvorenými ústami a vypúlenými očami či dobre čítam. Príbeh som si užila, ale nechcem sa k tomu vrátiť, pretože nie som milovník hororov a nerada sa bojím. Ale recenzia nie je o mne, takže sa vrátim ku knihe. Páčila sa mi hlavne tým, že sa tam rieši minulosť a jej tajnosti, a ich rozuzlenie ma nenechalo nechať knihu tak a nedočítať ju. Postavy sa mi páčili hlavne hlavná hrdinka, ktorej som držala prsty, aby mohla pomôcť sesternici. Bolo to napínavé čítanie aj keď zo začiatku až tak nie. Nie je to pohodové čítanie pri ktorom by som si oddýchla, ale všetko som prežívala s hlavnou postavou a to čo ona prežívala, tak ja som to prežívala s ňou. Určite je to super námet na film. Pri tejto knihe moja predstavivosť pracovala na plné obrátky čo je vlastne super a nesťažujem sa. Bolo to vážne super čítanie, ale nie je to pre všetkých. Osobne si rada prečítam knihy mimo moju komfortnú zónu, pretože niekedy romantiky mám až až a padne mi vhod si prečítať iný žáner. Toto mi padlo vhod, áno nemám rada báť sa čo som už spomínala, ale niekedy potrebujem adrenalín a zimomriavky po tele. Odporúčam vám túto knihu, ale najprv si prečítajte anotáciu a uznajte sami či si ju chcete prečítať. Nájdete v nej strašidelné prvky, zvláštne vzťahy a ešte zvláštnejšiu minulosť, tajnosti, bojovnosť a samozrejme šialené tradície.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky