Pekáreň v Brooklyne - Julie Caplinová

03.01.2022


Autor: Julie Caplinová

Názov: Pekáreň v Brooklyne

Séria: Romantické úteky

Časť: 2.

Vydavateľstvo: Grada

Rok vydania: 2021

Počet strán: 368

Hodnotenie: 5/5


Pekáreň v Brooklyne je voľné pokračovanie prvej časti Kaviareň v Kodani. A vyšiel aj tretí diel s názvom Cukráreň v Paríži a teším sa na čítanie tohto ďalšieho voľného pokračovania. Ale naspäť k recenzii. Ako prvý diel tak aj tento diel sa mi veľmi páčil. Autorkin štýl písania milujem a aj tie krásne obálky kníh, ktoré ma hrejú pri srdiečku a som rada, že môžem aspoň takto navštíviť iné mesto. Hlavná hrdinka sa mi páčila a aj jej doťahovanie s jedným mužom. Veľa som sa nasmiala. Čítanie som si veľmi užila či už dej, postavy, dialógy, opisy. Je to milý príbeh, kde sa rieši hlavne láska a postoj k nej. Romantika, jedlo a riešenie vzťahov nesmú chýbať ani tu. Posledné dve strany ma úplne odrovnali aj keď som mala tušenie ale až neskôr a som rada, že sa stalo čo sa stalo. Ak máte radi romantiku a radi spoznávate nové mestá, tak určite odporúčam.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky