Po dnešnej noci mi nevolaj - Simona Rošková

11.10.2020


Autor: Simona Rošková

Názov: Po dnešnej noci mi nevolaj

Vydavateľstvo: Moderné romány

Rok vydania: 2020

Počet strán: 336

Hodnotenie: 5/5


Kniha sa mi veľmi páčila. Je to v poradí druhá kniha, ktorú som čítala od autorky. Napriek ťažkej téme, ktorá sa rozoberá v tomto príbehu, je kniha písaná ľahko. Hoc aj s menšími chybičkami, ktoré som si všimla, ale stane sa. Pri čítaní mi behal mráz po chrbte a strašne som sa hnevala na jej matku, že dala prednosť alkoholu pred vlastnou dcérou. Vanesa prežila hrozné detstvo, ktoré jej spríjemňoval otec svojou pozornosťou. Po určitej udalosti sa dostala k svojej vlastnej závislosti. Prišlo mi jej niekedy naozaj ľúto a chápala som ju, že so svojou mamou už nevie vydržať. Ale aj ma dosť hnevala, že bola taká naivná a správala sa detinsky, aby dosiahla svoje. Mohla mať pekný vzťah s mužom, ktorý by jej dal všetko, aj napriek tomu, že ona v tom nevidela budúcnosť. Vidina peňazí bola silnejšia a aj túžba, ktorá ju ťahala k jej závislosti. V živote je dôležité nielen fyzické, ale aj psychické zdravie, aby sme sa vedeli vyrovnať s ťažkými životnými situáciami, pretože život nie je prechádzka ružovou záhradou. Človek chce byť milovaný, ale aj milovať. Táto kniha ma nesklamala, naopak príjemne prekvapila. Mohla som sa vžiť s postavou a niekoľko dní si predstaviť ťažký život s mamou alkoholičkou, hlavne s problémami, ktoré môžu stretnúť kohokoľvek. Bojovať so závislosťou nie je ľahké, ale dôležité je si to priznať a snažiť sa si dať svoj život ako tak dokopy. Tento príbeh vrelo odporúčam, aj keď sú tam niektoré opisy, ktoré nie sú pre slabé povahy.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky