Prepínač - Jakub Mišči

30.01.2022


Autor: Jakub Mišči

Názov: Prepínač

Vydavateľstvo: Art Floyd

Rok vydania: 2021

Počet strán: 238

Hodnotenie: 5/5


Prepínač je psychotriler od slovenského autora. Je to malý formát v mäkkej väzbe a s jednoduchou, ale trefnou obálkou. Keďže som pomalší čitateľ a niekedy nám povinnosti nedajú veľa priestoru na čítanie, ale túto knihu som prečítala za dva dni, aj za deň by som ju zhltla, len nedalo sa. Ale príbeh je super, nečakala som tam romantiku a ani tam nie je, čo mi padlo vhod. Vedela som, že to nebude čítanie pre moju povahu, ale chcela som si ju prečítať a tentokrát som si prečítala aj anotáciu, takže som vedela do čoho približne idem. Tento žáner veľmi nečítam, ale toto sa číta samo a vždy koniec kapitoly skončí tak, že vás to prinúti začať čítať ďalšiu a ďalšiu až sa ocitnete na koniec a poviete si, že toto bola bomba. A naozaj aj bola. Pri čítaní rozmýšľate kto za tým môže byť a prečo to robí. Dej je napísaný pútavo a nenudíte sa ale že vôbec. Kapitoly sú krátke a striedajú sa dejové s ukážkami, ktoré do deja nezapadajú, ale sú dôležité. Postavy boli neutrálne nejak veľmi že by som si ich obľúbila alebo znenávidela, tak to nie. Vlastne ma viac zaujímal dej a ten kto je za tým. Toto nie je kniha pre každého, bolo tam dosť veľa nechutností, krv a horšie veci, ktoré by mi ani nenapadli v sne toto urobiť. Kto to bol a prečo to urobil vám neprezradím, ale určite vám túto knihu odporúčam, ak ste zvedaví a máte radi psychotriler.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky