Súkromné problémy Denis - Hana Repová

07.01.2022


Autor: Hana Repová

Názov: Súkromné problémy Denis

Séria: Súkromné problémy

Časť: 3.

Vydavateľstvo: Moderné romány

Rok vydania: 2021

Počet strán: 256

Hodnotenie: 5/5


Súkromné problémy Denis je tretia časť úžasnej série od slovenskej autorky. Prebal knihy obsahuje krásna ilustrácia hodiaca sa k príbehu. Na toto pokračovanie som sa tešila a mala som otázniky na ktoré som potrebovala odpoveď a ako inak v tejto časti boli zodpovedané a autorka to superne vyriešila. Týchto súrodencov mám veľmi rada a konečne som spoznala aj Denisa a ešte ostáva Sebastian, takže na čítanie poslednej série sa teším a aj mi bude smutno za nimi. Ale som rada a aj vďačná za túto sériu. Ani v tomto príbehu nemôžu chýbať problémy a prekážky, ktoré musia prekonávať. Človek sa najlepšie naučí na vlastných chybách. Je lepšie ak si nájde svoje miesto v živote a svoju cestu, ktorá ho bude napĺňať. Každý z nás má svoj ciel, ktorý sa snaží splniť a ktorý ho posúva ďalej. Najhoršie je keď sa cíti závislý na niekom a menejcenní. Nedá sa na tom pracovať keď naňho tlačí okolie a on sám nevie kto vlastne je. Keď sa nám v živote nedarí, tak to tiež nie je bohviečo, ale treba spomaliť, zastaviť sa a nájsť si čas na rozmýšľanie, určite človek príde na nejaké rozumné rozhodnutie, ktoré bude musieť urobiť a vtedy musí byť sebec, pretože ak vy samých seba nemáte radi ako môžete mať radi niekoho iného? Po každom páde sa treba postaviť a nevzdať sa. V tomto príbehu je hlavnou postavou Denis, ale dozvedáme sa viac aj o živote ostatných súrodencov. Každý z nich si rieši vlastné problémy a aj niektoré ich spoločné. Ako inak bez hádok, doťahovania sa to nezaobíde. Ak ste nečítali túto sériu, tak to určite napravte, lebo stojí to za to. Ale rozhodnutie je na vás, kľudne si prečítajte anotáciu a uvidíte, či to je pre vás to pravé orechové. 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky