Súkromné problémy Sebastian - Hana Repová

13.01.2022


Autor: Hana Repová

Názov: Súkromné problémy - Sebastian

Vydavateľstvo: Bestseler

Časť zo série: 4.

Rok vydania: 2021

Počet strán: 288

Hodnotenie: 5/5


Súkromné problémy Sebastian je záverečný diel úžasnej série od skvelej slovenskej autorky Hany Repovej. Veľmi som sa tešila na tento diel a aj som nechcela aby sa skončila táto séria, ktorá si našla nielen miesto na mojej poličke ale aj v srdci. Určite si niekedy dám rereading. Ako inak prebal knihy je jednoduchý a nádherný. Aj napriek tomu, že táto posledná časť vyšla v inom vydavateľstve a trošku je iné spracovaná vo vnútri, ale to vôbec neprekáža pretože dôležitý je obsah. Príbeh súrodencov sa ďalej vyvíja a riešia sa rôzne problémy, tak ako to bolo v predchádzajúcich častiach, ale teraz sa berie viac ohľad na Sebastiana a jeho ťažkosti. Všetkých súrodencov som si veľmi obľúbila a vychutnávala som si čítanie do poslednej bodky. Nie je to príbeh len o starostiach a ťažkostiach, ale aj o súrodeneckej láske a silnom pute, ktoré majú od malička. Sú tam aj vtipné okamihy, na ktorých som sa zasmiala, ale aj smutné, ktoré ma prinútili zamyslieť sa nad svojím správaním. Odporúčam všetkým túto sériu, pretože je to pohodové čítanie, ktoré vás prinúti trochu vypnúť od svojich vlastných problémov a užiť si čítanie o problémoch iných. A ešte romantika tam nesmie chýbať.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky