Svadba v decembri - Sarah Morganová

05.01.2022


Autor: Sarah Morganová

Názov: Svadba v decembri

Vydavateľstvo: Fortuna Libri

Rok vydania: 2021

Počet strán: 368

Hodnotenie: 5/5


Svadba v decembri ma oslovila prenádhernou obálkou však uznajte sami. Po prečítaní anotácie som čakala romantický príbeh a neostala som sklamaná lebo je to romantické a krásne a na moje prekvapenie aj vtipné. Viem si tento príbeh predstaviť aj sfilmovaný a určite by bol obľúbený. Mám rada keď je príbeh písaný z pohľadu viacerých postáv a ide to plynulo. Kapitoly neboli očíslované a boli dosť dlhé na môj vkus, ale čítanie som si užila a predstavovala som si, že som na tom krásnom zasneženom mieste. Závidela som postavám to prostredie a luxus v ktorom sa nachádzali. Nezvyknem si googliť miesta o ktorých čítam, ale tu sa to nedalo neurobiť. Mala som nejaké nejasnosti, ale počas čítania sa to vysvetlilo, čo som veľmi rada. Veľa som sa nasmiala a tešila som sa ako všetko postavy vyriešia a čo všetko sa tam stane. Je to milý príbeh, ktorý stojí za prečítanie. Krásna kniha, na ktorej mi nič nevadilo a oddýchla som si pri nej. Vôbec nemám čo vytknúť a dúfam, že si tento príbeh užijete tak ako ja. Romantika, doťahovanie, riešenie vzťahov, problémov, svojich démonov tu nemôžu chýbať ako smiech a príroda.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky