Zajačik - Petra Hederová

20.12.2021


Autor: Petra Hederová

Názov: Zajačik

Vydavateľstvo: ikar

Rok vydania: 2021

Počet strán: 248

Hodnotenie: 5/5


Zajačik od slovenskej autorky Petry Hederovej vyšiel tento rok a vyšla jej aj novinka Komediantka, ale v inom vydavateľstve. Od autorky som predtým nečítala knihu, zaujal ma názov a obálka knihy a povedala som si, že dám tejto spisovateľke šancu. Myslela som si, že to bude také pohodové čítanie a prežijem iný život s hlavnou postavou a pochopím aké to je mať vzťah s oveľa mladšou polovičkou. Nie je to nič nové v tejto našej dobe. Kniha sa číta rýchlo a chcete vedieť ako sa skončí tento ich príbeh. Hlavná ženská postava má vnútorný nepokoj a trochu som ju aj chápala, ale podľa mňa to veľmi preháňala a toto sa mi nepáčilo ako bolo to vtipné. Zúfalé ženy robia zúfalé rozhodnutia. Keby som bola na jej mieste možno tiež by som urobila niektoré hlúposti. Koniec sa mi páčil a aj celá kniha. Poukazuje na to aké rôzne môžu byť vzťahy a aký je človek zúfalý a osamotený keď túži po svojej vlastnej rodine, ktorá mu nie je dopriata. Aj keď máme zlé obdobie a pocit, že sa na nás zo všetkých strán valí veľká ťarcha, najdôležitejšie je postaviť sa a bojovať, žiť život, ktorý si zaslúžime a dokážeme všetko zmeniť k lepšiemu životu a nežiť len v stereotype a každý deň to isté.

Čo by ste povedali na vzťah s oveľa mladším alebo starším partnerom/partnerkou? Išli by ste do toho? Budovali by ste takýto vzťah? Alebo len skúsili? Mal by takýto vzťah budúcnosť? Zaujímalo by vás ako to zasiahne vašich rodičov?

Veľa faktorov tu zohráva svoju rolu a každý vzťah môže byť iný, záleží na danej dvojici ako sa rozhodnú. Jednu verziu príbehu si môžete prečítať v tejto knihe. Možno budete súhlasiť, alebo nie to je už len na vás. Každý je strojcom svojho vlastného šťastia.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky